TikTok -ის ანალოგი, რომელიც Instagram-მა გამოსცა

Instagram-მა ბრაზილიელი მომხამრებლებისთვის TikTok-ის მსგავსი აპლიკაცია შექმნა. ის TikTok-ის სგავსად, საშუალებას აძლევს მომხმარებლებს 15 წამიანი ვიდეოები ჩაწერონ, დაადოიბ სასყრვეკუ მუსიკა, ეფექტები და ა.შ. ვიდეოს გადაღების შემდეგ მის ნახვას აბონენტები და „საუკეთესო მეგობრები“ შეძლებენ.
ცნობისთვის, Bloomberg-მა აღნიშნა, რომ წელს TikTok 177 მილიონმა ახალმა მომხმარებელმა გადმოწერა. ეს წინა წელთან შედარებით 4%-ით ნაკლებია. ვარაუდობენ, რომ პროცენტულობის კლება, სწორედ, Lasso-მ გამოიწვია.